Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

    Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026

    Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026

    Rekrutacja dzieci na rok szkolny 2025/2026 do przedszkoli miejskich i oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej prowadzonych przez Gminę Miejską Ostróda, odbywać się będzie w terminie 3-24 marca 2025 r. w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu teleinformatycznego „Nabór”.

     

    Na rok szkolny 2025/2026 do klas I szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Ostróda, przyjmowane będą:
    a) dzieci 7 – letnie urodzone w 2018 r., objęte obowiązkiem szkolnym;
    b) dzieci 6 – letnie urodzone w 2019 r., zgodnie z wolą rodziców (jeżeli dziecko korzystało z wychowania przedszkolnego w poprzednim roku szkolnym, w którym ma rozpocząć naukę w szkole albo posiada opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej). Do klasy I publicznej szkoły podstawowej z ustalonym obwodem (patrz: Plan sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejska Ostróda), przyjmowane będą - na podstawie zgłoszenia rodzica/opiekuna prawnego - dzieci zamieszkałe w obwodzie tej szkoły. Zgłoszeń dzieci do ich szkoły obwodowej należy dokonać w terminie 3-31.03.2025 r. za pomocą systemu teleinformatycznego „Nabór”.

     

     

    Data dodania: 2025-02-26 16:53:59
    Data edycji: 2025-02-27 07:43:20
    Ilość wyświetleń: 110

    Bo pewnie jest tak, że w prawdę trzeba wierzyć,

    a w bajkę chce się wierzyć; w bajkę i ładny sen.

    I to się nazywa marzenie.

    Janusz Korczak

    Partnerzy

    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej