| 6:00-8:00 | Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. | 
| 8:00-8:15 | Śniadanie, czynności higieniczno-sanitarne. | 
| 8:15-9:00 | Zabawy indywidualne i w grupach: 
 | 
| 9:00-10:00 | Zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych przez nauczycieli poszczególnych grup  Rozwijanie różnorodnych obszarów rozwoju dziecka: fizycznego, emocjonalnego, społecznego i poznawczego. | 
| 10:00-10:15 | II śniadanie. | 
| 10:15-11:30 | Zabawy dowolne na placu przedszkolnym. Spacery, wycieczki. W zależności od pogody zabawy dowolne w sali, oparte na spontanicznej aktywności dziecka i wspierające integrację. Prace plastyczne. Zajęcia w ramach indywidualizacji. | 
| 11:30-11:45 | Przygotowanie dzieci do obiadu: 
 | 
| 11:45-12:10 | Obiad: 
 | 
| 12:10-13:45 | Odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek relaksacyjnych oraz muzyki relaksacyjnej. Zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych przez nauczycieli poszczególnych grup w oparciu o podstawę programową. Zabawy według inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych. | 
| 13:45-14:00 | Przygotowania do podwieczorku. Wdrażanie dzieci do samoobsługi. | 
| 14:00-14:15 | Podwieczorek. | 
| 14:15-15:00 | Realizacja propozycji dzieci i nauczycieli: 
 Zajęcia w ramach indywidualizacji. | 
| 15:00-16:30 | Zabawy według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i w kącikach zainteresowań. Rozchodzenie się dzieci. | 
Bo pewnie jest tak, że w prawdę trzeba wierzyć,
a w bajkę chce się wierzyć; w bajkę i ładny sen.
I to się nazywa marzenie.









14-100 Ostróda
ul. Plebiscytowa 50
 
	
