6:00-8:00 |
Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. |
8:00-8:15 |
Śniadanie, czynności higieniczno-sanitarne. |
8:15-9:00 |
Zabawy indywidualne i w grupach:
|
9:00-10:00 |
Zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych przez nauczycieli poszczególnych grup Rozwijanie różnorodnych obszarów rozwoju dziecka: fizycznego, emocjonalnego, społecznego i poznawczego. |
10:00-10:15 |
II śniadanie. |
10:15-11:30 |
Zabawy dowolne na placu przedszkolnym. Spacery, wycieczki. W zależności od pogody zabawy dowolne w sali, oparte na spontanicznej aktywności dziecka i wspierające integrację. Prace plastyczne. Zajęcia w ramach indywidualizacji. |
11:30-11:45 |
Przygotowanie dzieci do obiadu:
|
11:45-12:10 |
Obiad:
|
12:10-13:45 |
Odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek relaksacyjnych oraz muzyki relaksacyjnej. Zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych przez nauczycieli poszczególnych grup w oparciu o podstawę programową. Zabawy według inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych. |
13:45-14:00 |
Przygotowania do podwieczorku. Wdrażanie dzieci do samoobsługi. |
14:00-14:15 |
Podwieczorek. |
14:15-15:00 |
Realizacja propozycji dzieci i nauczycieli:
Zajęcia w ramach indywidualizacji. |
15:00-16:30 |
Zabawy według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i w kącikach zainteresowań. Rozchodzenie się dzieci. |
Bo pewnie jest tak, że w prawdę trzeba wierzyć,
a w bajkę chce się wierzyć; w bajkę i ładny sen.
I to się nazywa marzenie.
14-100 Ostróda
ul. Plebiscytowa 50