| 
 6:00-8:00  | 
 Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym.  | 
| 
 8:00-8:15  | 
 Śniadanie, czynności higieniczno-sanitarne.  | 
8:15-9:00  | 
 Zabawy indywidualne i w grupach: 
  | 
9:00-10:00  | 
 Zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych przez nauczycieli poszczególnych grup  Rozwijanie różnorodnych obszarów rozwoju dziecka: fizycznego, emocjonalnego, społecznego i poznawczego.  | 
| 
 10:00-10:15  | 
 II śniadanie.  | 
10:15-11:30  | 
 Zabawy dowolne na placu przedszkolnym. Spacery, wycieczki. W zależności od pogody zabawy dowolne w sali, oparte na spontanicznej aktywności dziecka i wspierające integrację. Prace plastyczne. Zajęcia w ramach indywidualizacji.  | 
| 
 11:30-11:45  | 
 Przygotowanie dzieci do obiadu: 
  | 
11:45-12:10  | 
 Obiad: 
  | 
12:10-13:45  | 
 Odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek relaksacyjnych oraz muzyki relaksacyjnej. Zajęcia edukacyjne w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych przez nauczycieli poszczególnych grup w oparciu o podstawę programową. Zabawy według inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych.  | 
| 
 13:45-14:00  | 
 Przygotowania do podwieczorku. Wdrażanie dzieci do samoobsługi.  | 
| 
 14:00-14:15  | 
 Podwieczorek.  | 
14:15-15:00  | 
 Realizacja propozycji dzieci i nauczycieli: 
 Zajęcia w ramach indywidualizacji.  | 
15:00-16:30  | 
 Zabawy według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i w kącikach zainteresowań. Rozchodzenie się dzieci.  | 
Bo pewnie jest tak, że w prawdę trzeba wierzyć,
a w bajkę chce się wierzyć; w bajkę i ładny sen.
I to się nazywa marzenie.






14-100 Ostróda
ul. Plebiscytowa 50